Klacht of Compliment

Klachten

Heeft u een klacht?

Bent u ergens ontevreden over, of heeft u een klacht over onze zorg? We gaan graag met u in gesprek en op zoek naar een oplossing.

Wilt of kunt u de klacht niet bespreekbaar maken met ons, of wenst u onafhankelijke ondersteuning hierbij, dan kunt contact opnemen met Klachtenportaal Zorg.

Klachtenportaal Zorg is een externe organisatie waar we zijn aangesloten om onvrede en klachten over onze zorg te helpen oplossen.
Heeft u uw klacht of onvrede opgestuurd, dan beoordeelt Klachtenportaal Zorg of deze voldoet aan de voorwaarden deze in behandeling te nemen en welke procedure erbij past.
Als er informatie ontbreekt of onduidelijk is, nemen zij contact met u op om het volledig te maken en ervoor te zorgen dat de klachtenprocedure goed opgestart wordt.

Wilt u advies over hoe u om kunt gaan met een situatie waar u ontevreden over bent? Ook dan kunt u contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. 

U start dan nog geen procedure op.
Geef uw klacht door met het klachtenformulier op de website van Klachtenportaal Zorg. U kunt ook een e-mail sturen aan info@klachtenportaalzorg.nl. Weet u niet welke klachtenprocedure voor u geldt? Ook daar kan Klachtenportaal Zorg u mee helpen.

Het doel blijft het oplossen van onvrede en klachten.

Klant tevredenheid

Wij meten de klant tevredenheid door de CQI af te nemen of u kan een compliment of tip geven via de site.

Ook nodigen we uit om een recensie te schrijven op Zorgkaart Nederland.

Natuurlijk zijn er altijd mensen die zich onvoldoende geholpen voelen of onjuist bejegend.

We zijn geen robots en soms past het gewoonweg niet, of nog niet.

We proberen altijd te leren van feedback.

Incident

Het doel van een incident melding is voornamelijk om te leren van de situatie en de kwaliteit van de zorg te verbeteren.

Wat is er precies gebeurd en wat kun je doen om de kans op herhaling te verkleinen?

Als we op de hoogte zijn van een incident helpt het om de cliënt en de medewerker op te vangen en de juiste hulp aan te bieden.

Om te kunnen leren van een incident is het belangrijk dat incidenten worden gemeld. Maar ook hoe en wat er vervolgens mee wordt gedaan.

Zodat cliënten en medewerkers zich in een veilige omgeving bevinden.

Aanmelden. De wachttijd is momenteel

Dagen
0